Xelion koppelingen

Integraties met VOIP-telefonie pakket Xelion

Laat je Xelion telefonie en CRM-pakket samenwerken. Zo heb je al je klantgegevens direct in beeld wanneer ze bellen.  

Samson IT heeft diverse koppelingen ontwikkeld om sneller en efficiënter te kunnen werken met verschillende CRM-pakketten. Zo zorg je ervoor dat je altijd de juiste klantgegevens voor je hebt en het maakt bellen eenvoudiger doordat je direct vanuit je CRM-pakket belt. Niet meer schakelen tussen twee systemen dus!  

Onze koppelingen

exact online

Exact Online is een online boekhoudprogramma voor ondernemers en accountants. Door Exact Online aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers direct gebruik maken van Xelion vanuit Exact Online. 

Je adresboek wordt gesynchroniseerd tussen Exact en Xelion en klantenkaarten worden direct geopend bij het aannemen van een gesprek.

sugar crm

SugarCRM is een customer relationship management applicatie. Door SugarCRM aan Xelion te koppelen kunnen gebruikers direct met Xelion bellen en de klantinformatie in SugarCRM zien, en dit allemaal met maar één applicatie.

TOP Desk

TOPDesk is een service management softwarepakket. Samson IT heeft in samenwerking met TOPDesk de koppeling met Xelion ontwikkeld. Op deze manier kunnen gebruikers direct gebruik maken van Xelion vanuit TOPDesk.

teamleader

Teamleader is dé software om je werk binnen het MKB te vereenvoudigen. Samson IT heeft samen met Teamleader een kopeling ontwikkeld zodat gebruikers direct gebruik kunnen maken van Xelion vanuit Teamleader.

Teamleader en Xelion synchroniseren altijd je contacten zodat je maar van één systeem gebruik hoeft te maken. Bij binnenkomst van een telefoontje wordt ook meteen de klantenkaart geopend.

animana

Animana is een praktijkmanagementsysteem speciaal voor dierenartsenpraktijken. Wanneer je Xelion en Animana met elkaar koppelt is het voor dierenartsen mogelijk om hun klanten beter en sneller te woord te staan. 

zendesk

Zendesk is een betrouwbare klantenservice softwareoplossing. Samson IT heeft deze koppeling ontwikkeld en biedt een alternatief voor Zendesk Talk. Koppel je Zendesk en Xelion en medewerkers kunnen profiteren van alle voordelen, waaronder het direct aanmaken van tickets en deze koppelen aan bestaande klanten.

afas

AFAS ontwikkelt moderne bedrijfssoftware om bedrijven en organisaties te automatiseren. Samson IT heeft samen met AFAS een koppeling ontwikkeld zodat gebruikers direct gebruik kunnen maken van Xelion vanuit AFAS. Daarbij is het bijvoorbeeld ook mogelijk om gespreksopnames automatisch op te slaan bij het opslaan van een ticket.

spin office

SpinOffice biedt een complete CRM-oplossing voor MKB-bedrijven. Met de koppeling die Samson IT ontwikkeld heeft koppel je Xelion en SpinOffice met elkaar. Zo kunnen gebruikers gebruik maken van het automatisch loggen van tijd en gesprekken, maar je kunt ook gemakkelijk gespreksnotities vastleggen. Optioneel kun je de geluidsopnames ook nog automatisch laten opslaan. En dit allemaal binnen één systeem in plaats van twee. 

freshdesk crm

Met Freshdesk krijg je alles om kleine problemen snel op te lossen. Of het nu gaat om het beheren van tickets, het automatiseren van workflows of het in realtime communiceren met klanten, Freshdesk biedt de tools en flexibiliteit om te voldoen aan de veranderende eisen van de moderne klantenservice. Samson IT heeft in samenwerking met Freshdesk een koppeling ontwikkeld

Interesse in een koppeling?

Of staat jouw koppeling er nog niet tussen?

Laat het ons weten!